Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




14 d’abril 2008

Momentum


Com que entenc que no ho veurà massa gent, deixo una sèrie (ambsense paral·lel) de moments que mostren quin estil de visitants tinc per aquí.


Qui vol treballar en un laboratori?

Estudiant UB fent honor a la seva universitat

Nou model d'instrument d'animació

Sentiment.


Ah, però n'hi ha alguna?

De moment això. Aniré buscant més material, que tots sabeu que no me'n falta.


19 comentaris:

Xorrilla ha dit...

A veure si haure de cobrar drets d'imatge. Al menys podries haver-ne col·locat alguna que sorti bé......, la veritat és que no quedo mai bé, jejeje. A sobre has anat a buscar la dels mocs. Ja et val. Com a minim no estic sol!

L'iCharl ha dit...

no sabria dir quina m'agrada més... totes transmeten tanta passio i sentiment... sens dubte, el autor ha sabut captar el moment, jejeje

una pregunta, qui li posa el cascabell al gat?



PD: no m'hi podia estar, les primeres fotos em recorden en certa mesura a la srta Albus... jejeje

Com sabeu vosaltres ha dit...

Estic editant al post i ja l'han estrenat...?

Xorrilla, no calia que s'identifiqués!! Jo no ho he fet.

L'iCharl, Albus apareixerà, no en dubti.

I una quants més, entre ells vostè, lògicament.

joan ha dit...

Estimat Albert Pebràs,

Has estat galardonat amb el Premi Dardo 2008

L'insto a que segueixi amb el meme i ens recomani 15 blogs que no ens podem perdre.

Salutacions des del Walden III!

Anònim ha dit...

Però quina és més lamentable...?
Les dels mocs són molt bones...us ho passeu bé no?

Voteu per quina és la pitjor. La més graciosa: "Nou model d'instrument d'animació", a part de la meva clar (SOM UB però no el nº66, jajaja).
Però quina cara fas senyor patillero Pebràs...quina por.
Sens dubte, les que és salven en certa manera són: "Sentiment amb la guitarra" i "Ah, però n'hi ha alguna?" molt graciosa també! 10 punts pels més afavorits a les dues fotografies!!

Salutacions

Anònim ha dit...

així que la sra Riallera es l'alumne nº66?

vaja, vaja...



per cert Pebras, això de posar la meva foto no quedarà impune, li adverteixo que jo també tinc algunes per aquí... jeje

Anònim ha dit...

Home, evidentment, amb dues dents!! Posi fotos a sac, que després la gent es delata molt amablement

Ja l'hem liat prou amb el video dels nassos... jajajaja PUTU SALOMON hauria de caure una foto seva de penalització!!

Segueixo llegint que el post no està acabat encara...

Sra ", Riallera", el núm 66 fa vaga com tots els altres. Diria que acaba a Sarrià i no li serveix gaire per dur-la a la UB.

PD: aquí tots hem de cobrar drets d'imatge, a mi també m'han posat sense avisar...

PD: des de quan les comes riuen?

Anònim ha dit...

Pebràs sembla que l'índex d'audiència comença a fer-se ressò.
El núm 66 no l'he agafat mai però no serveix per anar a la UB, per sort visc en un barri on hi ha unes quantes linies de bus. (10concretament)i tres linies de metro. Així, que arribo amb molta facilitat

PD: li adverteixo que tinc alguna imatge seva que és molt lamentable, li fa gràcia el TABÚ?

Salutacions a les cinc diferències

APV ha dit...

Sr. Pebràs, gràcies a aquest post ara sóc conscient de la necessitat de controlar tot el material fotogràfic en el que se'm veu en actituds "peculiars" i que ara mateix no és a les meves mans.

Algun dia obriré un blog i em trobaré a mi vestit de fallera major, no sé si el perjudicat seré jo o la gent a qui vingui de nou.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Benvolgut Sr Amanyaga-Tòtils, vol dir que hi ha perjudicats? Ja pot veure que són tots ben peculiars, no els vindrà gaire de nou. I com que disposo de suficient material fotogràfic, no hi ha advertències que m'espantin :P

Sra Riallera, tregui el Tabú! A veure si juguem correctament, ambsense patillar-nos les normes. Però si no hi ha una sola imatge d'aquest dia que se salvi!!

Ah, ja veig que al seu barri faran molta vaga aquests dies...

coconauta ha dit...

mare de déu, haguéssiu estudiat lletres!

Anònim ha dit...

Mare meua!! Quines fotos!
Deu no vulgui que treballis al "aquí hay tomate"!

Anònim ha dit...

Ai aquests momentums... trés bien Roger!! Si és que la vida són momentums...
Petons!
Gemmix

monЯa Bitllenc ha dit...

Doncs no us ho creureu...
Jo he viscut les dues primeres fotos en directe, sense estar preparat i sense "efectes especials"... (amb un altre protagonista, evidentment)

Era un dia al menjador de l'escola, ja deu fer uns set o vuit anys. Hi havia espaguettis per dinar. Allà, primer portaven les safates on hi havia només els espaguettis "blancs", és a dir, sense salsa, i més tard portaven els bols amb la salsa de tomàquet i el formatge.

El fet és que el meu company de davant ja s'havia posat la pasta al plat, encara sense salsa. I així, parlant just abans de començar a menjar, algú va fer una broma que va fer riure a la "susoditxa" persona.
Aquest, va fer un intent d'aguantar-se el riure, però no va poder... i és quan passa allò, que tens la boca tancada però l'aire a pressió ha de sortir per algun lloc o altre... i aquest lloc és el nas.

Bé, aquí ve la gràcia: aquest noi estava constipat i, si a més hi afegim que les seves narius no són precisament "petites"... La virulència amb què va sortir l'aire va provocar que d'un dels dos forats que tothom té al nas en sortís una massa blanca, flexible, de textura plàstica i de més de deu centímetres de longitud(!!!) que va quedar penjant de la punta del seu nas, tot oscil·lant cap un costat i altre.
Encara sort que va ser ràpid en treure el mocador de la butxaca i va poder tapar una mica tot allò que li penjava... però si s'hagués donat el cas que "allò" hagués tingut una textura menys consistent i, per mala sort, s'hagués desprès del nas i per tant hagués caigut del nas cap al plat, us asseguro que la cosa aquella hagués pogut passar perfectament desaparcebuda enmig d'un plat ple amb desenes d'espaguettis, perdent de vista aquell meravellós moc per sempre més.

Així doncs, calculeu bé la vostra "freqüència de mocada" per tal que no tingueu excessives acumulacions a les vostres narius que us permetin riure lliurement i evitar que us passi això que li va passar al meu amic.

Salut!! (a Cions)
monЯa Bitllenc


PS: això és fastigós, però 100% cert (no lie)
PSc: s'ha de reconèixer que, tot i ser la taula del menjador que més menjava, aquell dia va costar més fer tirar avall els espaguettis...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ostres, a mi em va passar un dia a casa. Vaig empassar malament un espaguetti, deuria tossir, i en notar una mena de picor al nas, vaig mocar-me i em vaig trobar amb un espaguetti d'uns 5-7 cm de llarg al mocador.

Lamentablement, no es va produir la imatge de l'espaguetti penjant, però igualment va ser pèssim. La meva mare encara riu ara...

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

brutale

no tinc paraules per veure el nivell de frikisme que us corre per les venes...



http://www.mortigitempo.com/too_bored/showthread.php?t=77336&page=13

Anònim ha dit...

mireu el link!

albus ha dit...

Senyors i senyoretes, si parlem de mocs tinc molt a dir ja que porto tota la setmana convivint amb ells.

Sóc una fàbrica de mocs, per molts que en tregui sempre en queden dins... i em pregunto d'on surten? On estan eemmagatzemats? Existeix alguna llei per descriure el flux de mocs? És laminar o turbulent? Depèn de la viscositat?? Si sabem la viscositat d'un moc podriem fer servir Reynols per veure si cal utilitzar el model de flux laminar o turbulent i així saber com funciona la circulació de mocs.

Quantes "inquietudes, dudas y curiosidades" i tot gràcies a la màgia de la primavera i els seus fantàstics canvis de temps.

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)