Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




06 d’octubre 2007

Ara-Miss Tervin!

Motivació màxima! El quadrimestre comença a ser el que un podia esperar, sí senyor (i senyora)!:
·El menú etseib segueix deixant-me amb gana, i tot i que els preus no paren de pujar no millora el menjar.
·A la llibreria continua sent impossible comprar tots els llibres (sempre n'ha de faltar algun!, després d'11 quadrimestres encara no he aconseguit comprar-los tots de cop)
·La docència segueix amb el nivell "jo t'explico x (o no t'ho explico) i demà t'exigiré 5·x"
·Hi ha gent amb classes de 12 a 14h + de 14 a 16h... prohibit dinar, que la cuina tanca a quarts de 4!
·N'hi ha que continuen amb els hàbits de monjo dels dijous després de sopar + anar igualment a classe l'endemà
·I el millor de tot (de moment), és passar la tarda d'un dissabte estudiant a un passadís sense sortida ambsense massa llum i gairebé en solitari!!! És tan engrescador veure't tan pringat!!

Però hi ha una cosa que no és com abans: el sector més Sete ha empitjorat fins a cotes no assolides prèviament (exceptuant el concert a dues HP's en Do major), i s'acosta una (possible, probable o us rajeu?) trobada barbacoril per St Fatxes que té un precedent en època calçotera que en fa preveure un nivell de pala continuada i sense límits.



Us deixo que apliqueu el "jo no m'equivoco mai" a una sentència brillant del senyor Dafis després d'argunes hores de màxima diversió estudiant: Si no he salido al entrar, tengo que firmar?

Queda clar que estudiar amb nosaltres no és bo per la salut mentar.

Apa (tic!)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Mento's & camioca-cola !!!

despres ens extranyem de la mala fama que tenim...

Anònim ha dit...

El que diré no vé a "cuento" però, sempre m'he preguntat què hi té la cé trencada (alias ç) en contra de què premem la tecla "enter"? Perquè sempre s'interposa al seu camí?

Preguntes com aquestes les pot resoldre el lletgisme?

Ambsense ç,
Sr. Bitllenc

Anònim ha dit...

Saps que hi haura mento's + Coca Cola el divendres, no poden faltar.

Com que visitarem caves, podriem provar mento's + cava

Bueno, ens veiem divendres.

Adeu i no deixis de fer el pebras

joan ha dit...

això ho hem provat a can olivenca garrigolina (o a can equilibrista) però amb la variant mentos en tota una unitat paquetil.

La manera de servir-lo és, perquè ho entengui la majoria del public del blog:

1- Deixar la Cocacola en posició vertical en equilibri estable sobre terra.
2- Treure el tap desenroscant utilitzant la regla de la mà dreta.
3- Posar un paper (a poder ser millor cartolina) perpendicular a la direcció del futur raig i suportar-lo amb la mà fent la suma de forces i moments nula.
4- Col·locar els mentos en un cilindre per on tinguin un grau de llibertat (i puguin caure), potser el seu propi envàs serveix però no és condició necessaria i suficient; potser cal un altre cilindre (en aquest cas no ha de tenir un diametre major al tap ni menor als mentos.
5- col·locar aquest cilindre en posició perpendicular al full (o cartolina) i co-axial al futur raig amb l'obertura per sota.
6- Retirar el full (o cartolina) a mode d'"estoballes deixant la vaixella intacte" i llegir ràpidament el punt 7.
7- Correr.

ja veus tu quina gràcia.

sr.bitllenc estic esperant la inauguració del seu blog. La conspiració de la ç m'ha conmocionat, si, conmocionat.

Anònim ha dit...

Senyor Pebràs,

Per a poder captar l'essència i la intertextualitat del seu post, em caldrà llegir-me amb atenció tot el seu blog.

No cal dir que si tal magne esforç no paga la pena, perquè igualment no en copsaré el sentit, m'avisi abans.

Ho provaré ambsense deler.

Sempre seva.

proudemax ha dit...

Ostres, jo que sempre signava "que la ç trencada sigui amb vosaltres"... Ara me'n penedeixo, té raó, fa molta ràbia quan es posa en plan torracollons.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Miss Cruella! En primer lloc, molt agraït per la seva presència.

Jo no li puc dir que no s'ho llegeixi; però hi ha una discussió (essencialment amb el Sr Pistraus) que ocupa bastant més que la resta de temes... si veu "porto un ratet amb això" és cert... amb el cantimplora antenista s'ha de raonar tot el que es pugui per intentar no quedar en fora de joc.

Espero que no la defraudi la resta del blog, fa poc que m'hi he posat. Crec que en general els temes tenen un nivell de lletgisme (o desarrollisme limitat) propi de conviure amb un grup de llamàntols, molts d'ells no reconeguts.

El lletgisme d'enginyeria no té límits, en tot cas els posa el Senyor Bitllenc (quan ho llegeixi em deixarà de parlar) i la resta de crustacis enregistrats.

No s'estigui de preguntar-me el que no s'entengui (si és tot, miraré d'entendre-la i també Polònia després de sopar).

Sempre pebrot.

Anònim ha dit...

Estava per aquests blocs de Déu i m'ha començat a palpitar la CPU i a xiular el disc dur... parlant clar: símptoma inequívoc que algú te la està fotent. Total, que vinc a can Pebràs i m'hi trobo referències a la meva persona. Val a dir que podrien ser pitjors perquè fer concerts amb calculadores (amb públic, evidentment) i tocar la guimbarda a classe no és una cosa que figuri dins del perfil de persona "normal". Aquesta vegada el perdonaré perquè m'he donat compte que, tal i com va dir el Mestre en l'últim concert, "normal" passa a ser una paraula pejorativa. Tot i això, Sr. Pebràs, vagi's preparant perquè demà s'embriagarà de Fluimocil i altres substàncies mucolítiques...
I en quant a la relació enginyeria-lletgisme, jo sempre dic que, partint de que Rowan Atkinson (alias Mr. Bean) és enginyer elèctric, relacionar enginyeria i lletgisme passa a ser una trivialitat. (pursitísitca)

Ambsenseson, (goku)
Sr. Bitllenc

PD: Ja veurà l'agradable sorpresa que l'espera demà! Veurà com li haurem encertat les seves preferències alimentàries.

Anònim ha dit...

Ei, jo no sé què passa, però després de que escrigui en un bloc es crea un buit espai-temps on no escriu ningú... o almenys s'hi ha d'interposar el Mestre o el Sr. Pistraus. (per què deu ser...?)
No sé si és que us deixo tallats, corpresos o esmaperduts.
O sigui que, abans que em bloquegin l'entrada als blocs per por a que ningú més hi escrigui, proposo un nou tema perquè pogueu continuar omplint de farda aquest bloc. Així que podeu continuar escrivint o, com diria un àrbitre: "sigan, sigan".
La meva pregunta és: perquè els ornitorrincs amb el·lisions a la part posterior de les esquadres fan giragonces i capcinejos durant els crepuscles de matinada?

Ambsenseparaules,
Sr. Bitllenc

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)