Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




22 de gener 2008

Ca n'onada

Mirin quin passatemps més interessant per a anar a gaudir a la muntanya o en qualsevol espai exterior. Res d'anar al bar a fer unes cerveses, uns ganxitos o uns cubates. Si els vénen de gust unes patates, els suggereixo això:


Poca feina eh!?

Personalment m'hauria agradat veure més moviment amb la pantalla del final, però quin tip de riure! Han creat molta escola, no sé si amb conseqüències negatives. Aquí va una versió innovada del tema:



En fi, és molt curiós; de tan pèssim em fa molta gràcia. Ja em passarà.

10 comentaris:

albus ha dit...

Estimat sr. Pebràs em quedaré a gust dient-li que el que més m'ha sorprès d'aquests videos és la música. Perquè en el primer és molt animada (sembla un joc) i en el segon és destructiva total (sembla una guerra).

Podriem intentar fer-ne un. Amb combustible de mentos i cocacola light i, a més, provaria d'escalfar la mescla per veure si així, aportant calor, la reacció té més potència.

Buuuum!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Buff, mal senyal si ja pensem en imitar-ho. Vostè sap que estem envoltats de (molts) molt energúmens, que no es conformarien (per deformació plàstica) ni amb això.

Haig d'admetre-li que és tota una tempació. Encara no se m'ha passat la síndrome i cada vegada que ho veig em foto un fart de riure.

D'aquí a una horeta tots a fer Projectes!! hA veure com acaba la cosa...

Anònim ha dit...

Senyor Pellicerus,

Li he intentat veure la gràcia, i crec que no l'hi trop perquè som molt més vella que vostè, totalment analògica (o culològica, si s'ho estima més) i, a sobre, dialectal.

Com sabeu vosaltres ha dit...

No es preocupi (millor ocupi's després), sempre es pot ser analògic-digital alhora (i també una miqueta tard).

Glups, no es digui vella d'aquesta manera! Tant jo com molts dels que apareixen per aquí encara tenim molt a aprendre, no ens faci pensar en vellesa tan aviat!!

Apreciada Mari Pau, un plaer haver-la vist per aquí.

L'iCharl ha dit...

I perquè cada cop que veig això de don't try this at home m'entren unes ganes irremeiables de provar-ho?

Per sort, aquesta vegada la primera pedra l'ha llençada la srta Albus... deu ser per allò d'estar lliure de pecat

He de donar-me per al·ludit quan vostè diu estar rodejat d'energumens? sé que els meus antecedents em situen en mala posició, però no sóc pas pitjor que vostè (crec que en coneixem algun de pitjor que a simple vista no ho sembla)



Ah! per suposat que en la propera trobada s'intentarà fer algu així de destructiu (o ho intentarem, perquè les últimes vegades han estat força decebedores...) no li càpiga el més mínim dubte! Començarem a treballar-hi...

Modgi ha dit...

Si s'em permet l'aportacio: he sentit a dir que les tailandeses tambe disparen coses amb una patata. Concretament, boles de ping-pong.

Reciba 1cordial cordero.

penyabogarde ha dit...

pebràs, no saps quan t'enyorem i et colem, ets nostre, molt nostre i et reclamem un dia a la nostra seu... vingui coi! opini!

Anònim ha dit...

uoooooooooooo, una enkesta dedikada a miiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ja fa temps que no escrivia res i s'hem ha enganxat una cançoneta. La vull compartir amb tots vosaltres. És com un himne per mi.

Si la vitalita e grande e tutto va bene…
Avanti con il pene.

Ma, si la situazzione e dificile e la forza mengua…
Avanti con la lengua.

Si questa posizione si torna imposibile e tutto intento e inhumano…
Avanti con la mano.

Ma, si niente funziona… e tutto e nulo…
Avanti con il culo.

Ma, Avanti… sempre avanti, A tutti !!!

Vier ha dit...

Oh, brutal!

On puc aconseguir una d'aquestes joies?

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)