Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




21 de setembre 2007

Do mi, do fa, do mi re do fa

Què millor que estrenar un blog amb les notes de l'himne; obvi i anàlogament no és el del mestre Verdet ni el dels Segadors, aquests com a mínim tenen categoria moral.

Bé, no em vull oblidar de felicitar el responsable de l'incendi de la Vall d'Hebron. Bona època per deixar un hospital amb-sense llum i provocar un caos circulatori als seus voltants.

Insuperable Johan Clos en plena inauguració del tramvia.

Un camió molt fort a qui així ho vulgui, i a fer el pebràs, el fossa i el Sete alhora.
Apa, a la merda!

13 comentaris:

proudemax ha dit...

Benvingut a l'era blogger Sir Pebràs! Dor Pebràs! Mir Pebràs! (de gitano de nata!)

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ei, gran estrena! L'estic amanint amb el disc de'n Buscaglia, encara que no sigui el mateix que tenir-lo dalt de l'escenari.
Messi pel Sir, pero pel Dor i el Mir seguits encara és massa aviat, i la medicina se m'escapa bastant!
Sale el sol! saaaaaaaaaale'l sol

Red Pèrill ha dit...

Un pebrà és un pobretot o un catxo pebrot?

Red Pèrill ha dit...

Perdó, volia dir un pebrotet, lòxicament...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Lòxicament, en el benentès que la lòxica aquí és molt variable, sempre i quan existeixi, i entenent pobretot com un quasi-anagrama de pebrotet, la resposta és un bolet. Pam!

Anònim ha dit...

Pebràs: "Blog" de pebre compacte.

Que et vagi molt bé per aquí!!

Dewww

P.S: El Sete màxim no soc jo?? ;)

Anònim ha dit...

Pata pim, pata pam, pata POOM! Estas com un llum. (Rodoli)Estaria, no bé, molt bé, que posesis alguns vidios dels teus ("prou, prou prou pru!")

Com sabeu vosaltres ha dit...

Uff, Sr Xorrilla, ahir en vaig estar buscant, però no puc posar material que alt(i)eri l'enquesta!!

Sr Sete, avui deu estar content. No sap la ràbia que em fa no poder-lo incordiar amb els resultats del motor. Ja sap que vostè és EL Sete, però n'hi ha molts d'altres que competeixen amb vostè en diverses especialitats.

A tots dos (i a quants més millor), espero, vull i desitjo que segueixin col·laborant en la construcció d'aquest espei Palal·lel.

joan ha dit...

Ben been good Sr.Pebras!

Sens falta ni retràs l'enllaço covalentment als meus blogs!

deixi'm fer-li un altre gest d'agraïment per la cessió temporal del dret de gaudir d'un 3-0 bastant divertit.

Ara ja sóc més COOL-é

Anònim ha dit...

Sóc l'home més feliç del mont. El Sr. Albert m'ha complegut amb dos vidios, les dues hobres mestres. Anim-ho a tothom a donar més feina al Sr. Albert, que proposeu vidios per que pengi i poder-ne gaudir tots.

Titi, titi, tititititi

Anònim ha dit...

HOOOLA!! Que tal??????? Molt interessant el blog, sobretot les enquestes. Ara et toca visitar el meu space... suposo que ja saps qui soc, no?

Anònim ha dit...

Aqui a dalt diu "Haga su comentario", suposo que deu voler dir que puc fer el meu comentari (no ho sè, a mi mai se m'han donat bé els idiomes estrangers...)

La veritat és que no sé que dir, m'he quedat esmaperdut i estorat en veure que ets capaç de mostrar el teu freequisme en públic... En fim, espero que et vagi bé amb el blog, m'hi passaré "de tant en quant" a fer una ullada...

Bona pala!

Anònim ha dit...

Ai ai... senyor pebràs!

Vaja crack que estàs fet!

Ja ens veurem el dimarts a ADE i et dic qui sóc...

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)