Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




26 de febrer 2008

Santa credibilitat...

En primer lloc ja els demano disculpes per la més que possible ofensa que això els pugui ocasionar. Els deixo un vídeo que he vist fa poc més d'una hora, just després del TN de TV3:


Lamentablement espectacular, no sé què és el millor de la qüestió

Fins que no he vist el logo del partit, amb tota sinceritat creia que era un gag d'Alguna Pregunta Més? !!! (quants dilluns o dimarts el fan a aquesta hora?) No sé si és més lamentable el contingut de l'espot o la seva existència. Això és l'únic que tenen a oferir-nos aquesta gent? Si que aspirem a poc, així arribarem ben lluny... El pitjor és que guanyaran amb aquests arguments.

En fi, ja sé que els posts de política no agraden a molts.

Apa, no s'hi cansin:


Jejeje, boníssim (o patètic), però com a gag segurament m'agrada més el de dalt!!

9 comentaris:

monЯa Bitllenc ha dit...

És molt trist haver de votar per eliminació: el que és menys "dolent"...
Aquí i en alguns altres llocs encara sort que tenim l'opció "catalana" (o el que correspongui), però en molts (massa) altres punts el bipartidisme és absolut i això és el que em fa més por.

Si, igual que en altres països, es pogués triar el candidat de cada partit que volguéssim a la votació final, estic segur que no hi hauria aquests dos al davant: a la gent del PP segurament li agradaria algú més radical en alguns temes (tipus Acebes...) i els PSOE's segurament voldrien algú amb més "carisma" i caràcter propi (seguint el model F. González o Maragall).

Ja dic, el dia 9 miaràs les paperetes i aniràs pensant: no, no, no, pse, no, pse, no... (cap sí absolut) i al final reuneixes mentalment als pse's i fas la valoració (totalment subjectiva i a criteris incoherents) de quin vot és el més útil o quin el menys inútil, que és el que s'acaba posant dins del sobre (val a dir que també hi ha gent que vota seguint el criteri de "vot més inútil").

Així doncs, el més important és anar a votar, i si no votes després no et queixis!

PD: si el vot és secret hauria de firmar com a anònim?

monЯa Bitllenc ha dit...

Per cert, em deixava de comentar que és molt trist gastar-se tants diners en campanya electoral i, tot i estar al govern i, per tant, sortir amb avantatge, els teus anuncis només serveixin per criticar l'oposició... no ho entenc, això no hauria de ser al revés?
És que ells mateixos ja veuen que realment han fet tan poca cosa durant aquests quatre anys que ara ni s'ho puguin posar ni als anuncis de campanya?

Lamentablíssim! Per tant, seguint el criteri de "Votar el menys dolent", si pel PP ja tenia motius per no votar-lo, el PSOE ja se n'encarrega ell de donar-me'ls.

Anònim ha dit...

Jo opto per solidaritzar-me amb els partits que no decideixen gastar-se els diners en propaganda electoral(be perquè no poden, o be perquè els diners se'ls volen de gastar en coses més útils).

Penso que la diversistat en un parlament i la existència dels partits minoritaris és bona, ja que malauradament "el poder absoluto corrompe absolutamente".

L'iCharl ha dit...

en una paraula: lamentable


malauradament, els Iceta's Boys ja ens tenen acostumats a aquesta mena de campanyes... no diré res perquè ells solets ja es desqualifiquen prou. El que més pena em fa és que aquí a Catalunya aquesta gent guanyarà de calle i sortiran tots al c/Nicaragua a celebrar-ho (en castellà, evidentment, com van fer a les últimes...)

Estic d'acord en que son la "opció menys dolenta", però de vegades penso que es mereixerien perdre, només per veure-li la cara a la Chacón... (ai! el Jozé...)


Apa! ja m'he quedat a gust...
li he de demanar disculpes al amic Pebràs per venir al seu blog a crear polèmica (no m'he pogut estar)


PD: si, no m'agraden els psoeciates, queda clar oi?

APV ha dit...

Porto quatre anys pensant que l'Aceves (O A-cebes) té un doble a Hollywood però no arribo a descobrir-lo...

penyabogarde ha dit...

VOSALTRES PERDEU EL CAP, COM EL BARÇA, ESTAN PASSANT COSES MOLT BÈSTIES AL BLOG DELS BOGARDEROS...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ara mateix tinc Poch a afegir. Després del debat a 5 de divendres ja en vaig tenir suficient. Res a veure amb el cara a cara (el d'aquesta nit per decència ja no l'he vist).

I quina és la diferència respecte els altres debats? Doncs la presència del meu admirat Josep Cuní.

Vinguin sempre que vulguin, que donen vidilla i sempre fa falta.

Anònim ha dit...

psoe amb majoria quasi absoluta... i en bona part gràcies al psc...
ja m'ho veia a venir, aquesta colla de ******* han tret el millor resultat de la seva història,

25 escons per la Chacon?? va home va! som un país de burrus, ara veureu la veritable cara darrera la mascara del sr sabater... però els hi aplaudirem i els riurem les gracietes...


mala nit

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sr indignat, no sé qui és vostè però jo no m'amagaré.

(veurem si ho llegeix algú)

Els resultats em fan fàstic:
PSOE i PP pugen i la resta malament. Això sol ja és repugnant per qualsevol democràcia.
Ciu es manté amb Duran al capdavant de la campanya!? Ja ningú es recorda de l'estatut retallat
Erc passa de 8 a 3 escons. Ho ha fet molt pitjor que ciu, són menys ambiciosos? Segur que el Psoe farà molt més per Catalunya
3 escons per IU, 1 d'Icv??? la gent d'esquerres s'ha quedat a casa, o ara tots ens creiem que zp estarà al capdavant d'un govern de progrés?

Apa, s'ha donat carta blanca al partit de la xusma perquè segueixi sense fer res i enganyant-nos a tots. Hauria preferit PP a això. Per dolents uns que no se n'amaguen.

Això és avançar cap a Europa amb ambició.

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)