Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




23 d’abril 2008

Els T'Típics

Vist el nivell narratiu exhibit per na Proudemax, em posaré un esglaó per sota amb el tema: (i dos també)
Avui vull fer un post
que sigui dels més típics
perquè tots som iguals
i n'estic ben cansat
Coi de dies d'enamorats!
Podria començar
posant d'una rosa
per després demostrar
que tinc sentiments

...quanta tonteria concentrada

Algun dia en regalaré alguna (?), jajaja
I així tots fem igual
I no puc suportar més merda
però sense comptar amb la família ...
[...]
Doncs seguirem esperant
I repetim la gran foto
perquè enganxi i vengui molt
i així tothom em comenti.....

això és 1 Poch més fàcil...

Quin pal, me cago en tots aquests dies
[...]


11 comentaris:

penyabogarde ha dit...

tenim entre mans coses molt importants per dir-nos, el seny ha fet forat i ara toquem el cel.

en uns moments bàsics, Sr. Albert, ens cal el seu caliu...

vingui i begui vodka!

Anònim ha dit...

hi ha molta gent que continua esperant. No és l'únic, això li serveix de cònsol?

http://www.youtube.com/watch?v=c63y0i2jcHs

Anònim ha dit...

estimat amic, això és massa típic, no es vengui a les tradicions.

Un Sant Jordi lletgista hauria de ser diferent... (més enllà de les roses grogues)



PD: per cert, que farà ara que el seu alter-ego ja no és ni alcalde ni ministre ni res?

Anònim ha dit...

doncs que vols que et digui, a mi tanta rossa groga m'atabala... jo sempre he preferit les morenes!

Anònim ha dit...

Estic d'acord Rosso nero, el color groc no hi pinta res!Jo les prefereixo de color vermell és més atractiu, la tradició ho diu.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Veig que saben llegir-se els meus posts com cal. Per tant (lògicament, en el benentès que segueixin llegint), seguiré posant-los a prova.

Però aquí tothom en anònim eh... Molt bé, molt bé.

Doncs una altra cosa que seguiré esperant :D

Un bon camió per tots!!

Anònim ha dit...

sempre està bé descobrir que el post té alguna cosa amagada. Continui posant-nos a prova, que nosaltres també el posarem a prova a vosté.

(per cert, la rosa groga és molt maca)

L'iCharl ha dit...

Discrepo. Les roses (com el seu nom indica, jeje) han de ser vermelles (oi que si Sete?), com a molt admetem que siguin roses...
Però tot això de roses grogues, blaves i altres variants... em sembla una collonada

Però clar, això ho diu un que no té a qui regalar-li... potser si estigues enamorat ho veuria tot de color de rosa (ja ho veuen, quin lloc de paraules, que enginy-ós...)

Apa! un bon remolc! (per al seu camió)


Per cert, amic Pebràs, anava a dir-li que no m'agradaven els posts tant ensucrats, però ja he vist que amagava un cert regust àcid... Cuidi's o acabarà amb mal d'estómac!!

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'Icharl, les roses grogues sempre m'han agradat però amb escàs sucre, no fos cas que se'm posessin malament.

No fotem, el groc és un color ben natural, menys intens i efusiu que el vermell.

Ara, veig el rosa més lluny que el Madrid del Barça a la lliga... iTant de sucre em contrasta 1 Poch.

Són uns freaks de l'hòstia amb tants noms rebuscats. No s'amaguin o els hauré de censurar!! Així definitivament em quedo ambsense audiència.

PD: hem de començar a internacionalitzar el Poch com a unitat de mesura:

1 Poch = una mica

L'iCharl ha dit...









Re PD: M'agrada que tregui el tema de les unitats de mesura... amb el monRa hi vam descobrir un filó.
Un altre tema que tenim pendent.

proudemax ha dit...

Jo ja vaig dir el que pensava sobre les roses que no fossin vermelles.

Merci per la cita (a vistes).

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)