Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




07 de novembre 2007

Catastròphe

Justament avui que apareix el Sr Sarkozy visitant els amics americans (o jaquets) he topat amb això. A tots els qui pugui espantar la imatge de previsualització, tranquils que no es tracta de res del que han anat enviant per mail aquesta setmana.



Ara em trobo amb el dubte existencial (diguin-me incult) de no saber en quin bàndol ens trobem a Catalunya. Què entendríem per Nutella conservadora i Nutella progressista?

No voldria pensar que ens estan prenent el pèl.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla que em busqui... però no faré cap comentari. El meu terapeuta m'ha prohibit fer comentaris sobre tot el que tingui a veure amb video, menjar, o xocolata.

A mi el que m'intriga és, que passa a l'Alsàcia?? (a saber, territori actualment francès que històricament ha anat canviant de mans entre alemanys i francesos) els seus habitants (alsacians, m'agrada el nom) deuen tenir problemes per untar la nocilla (perdó, volia dir nutella, es poden dir marques en aquest bloc?) al seu pà, això els provocarà greus problemes identitaris als seus habitants, a no ser que comprin la nutella francesa i el pà alemany...

Pregunta vosté pel cas català, jo sóc militant a favor del pà amb tomàquet (no confondre amb la pantumaca, que és una vulgar imitació), deixem la xocolata pels altres. I per suposat, que el pà no tingui esborancs...

ambmassafeinaperpoderdormir

proudemax ha dit...

Que posin Nutella consistència "pedra inagafable" als que s'entesten en posar-la quan demanes una crêpe de xocolata.

Dia 24 de Novembre, manifestació en contra dels que fan crêpes de Nutella quan les demanes de Xocolata.

Els espero a les 18:13h la porta vermella del carrer Tripà Blau.

Anònim ha dit...

Esteu parlant de xocolata? Mmmm... Es deliciosa!!!! Dura o pringosa, que més dona, l'important és el gust!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sta Albus, vostè sempre facilitant les coses, sempre li estaré molt agraït. Pensi que si li cau Nutella francesa a terra, a part de pringar-se bé i pringar després netejant-ho, patinaria més que la setmana passada... (la meva espatlla dreta encara ho nota)!

Miss Pdm, no li agrada la crêpe de Nutella amb plàtan? Ja sé que és comú això de prendre la Nutella per xocolata! En un moment que el Sr L'icharl ben segur recordarà, es va provar de suavitzar-la amb un component dissenyat per a això i ens va quedar una textura adequada...

L'icharl, prego es posi d'acord amb vostè mateix sobre la forma correcta de denominar-se... personalment així m'agrada molt!

Modgi ha dit...

Sigui dura o tova, a mi, personalment, em segueix recordant massa a l'excrement humà. Per això quan algú exclama, tot escampant la Nutella per la llesca de pa: mmm...gaudeixo en silenci (altrament dit, em descollono)

Anònim ha dit...

Té vosté molta raó Sr. Pebràs, en temes de densitat xocolatera, el Sr. Bitllenc podria donar-nos una lliçó (i de ben segur que la nutella no li arriba a la sola de les sabates...)

Sembla que Modgi ha llegit el meu pensament i ha expressat millor que jo el que no m'atrevia a dir en la meva primera aportació... Molt ben vist!

res més a dir que, molta merda!

L'Icharl
(li agrada més aixi?, jeje)

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sr Modgi, aleshores vostè s'exclama un Llef! quan veu algú gaudint de la Nutella?

L'Icharl, vostè i el Mr Bitllenc s'hi han lluït de valent aquests dies amb aquest tema.

PDf: sí, m'agrada més escrit amb la I majúscula.

Ambsense més a dir.

Red Pèrill ha dit...

Ara, tot llegint els gustos musicals del seu perfil, he vist clar que vostè hauria d'escoltar això...

www.myspace.com/psicoalbatros

Com sabeu vosaltres ha dit...

Moltes gràcies Mr Pèrill. Hi he trobat molt de soroll però no m'ha desagradat en absolut.

Merci!

Red Pèrill ha dit...

Home, si t'agrada Pink Floyd i Crimson, és comprensible que et faci trempar ràpidament...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ahh!! Pèrill no em parli(s) de trempar amb aquesta imatge del vídeo i la visió del Sr Modgi alhora...

Crimson és més que un grup... M'escoltaré de nou la música dels igualadins i ja li diré alguna cosa amb més coneixement.

Apa (trullar)!

Ambsense excrements.

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)