Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




09 de gener 2008

Mossèn?

O no mos sent? Apreciada Crue, aquí m'expresso lliurement com una bona forma de T especialment realitzada. No volia fer-ho en forma de post però és la manera de comunicar-me amb els seus sentits (i també amb els dels altres, només fartaria).

1) Ulls : Què t'agrada contemplar ???

El caos des de la tranquil·litat. El merder de la Diagonal des d'un pis elevat dins la facultat en un horari de poca gent. I també la sensació de llibertat que tinc en sortir de Barcelona i deixar de veure multituds de gent.

2) Mans : Què no pots deixar de tocar ???

L'himne del PP. Admiro tant aquesta gent, m'han fet riure fins l'extrem que sempre que tinc un instrument que pugui tocar (amb més o menys encert) hi faig un acompanyament o alguna melodia. Fins i tot a llars alienes.

3) Nas : Quina olor et torna boja ???

Em torna especialment boja l'olor de net, de recent dutxada (aquí no cal cursiva), i també alguns perfums en particular (sempre en una dosi més aviat baixíssima). I també l'olor d'humitat després de la pluja, quan surts al carrer i no hi ha ningú (hi ha Ningú).

4) Orelles : Quina cosa t'agrada que et diguin ???

"Estàs fatal", "Però què dius!?", "Quin tiu més inútil" o altres patillades per l'estil, especialment si vénen d'algú que està pitjor.

5) Boca : Què t'agrada mossegar ???

Un grapat de polvorons, sobretot (i sotares) durant (i Girona) els mesos d'estiu. I un bon tall de torró de xixona a les 4 de la matinada quan tots estan bevent i cantant. És especialment divertida la reacció d'algú que et vegi disfrutar d'aquest moment.

PD: no ho encomano a Ningú perquè justament ho acaba de fer.


4 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Em quedo a gust dien-te que estàs ben sonat amb les teves respostes, ara, son ben originals, jejejejejeje.

Petons!!!!

Anònim ha dit...

plas plas plas plas!

Juas juas, senyor Monràs. Sabia que aquesta feina era per vostè!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Moltes gràcies a totes dues (o a 3/5 de les dues, altrament conegut com les dues menys 24, però només si és al migdia), això és el que un espera sentir encara que no hi hagi àudio pel mig.

Bé, si volen àudio els havia deixat un enllaç on en poden baixar algun. És un estrès (menys cinc) acabar un examen i haver d'estudiar altre cop de cara (però un pèl girat cap a l'esquerra) al següent.

Apa (ssar-ho bé)

albus ha dit...

Vostè no té sisè sentit?

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)