Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




10 de març 2008

En blanc!?


No pretenc fer el típic post que comenta els resultats electorals.


Així m'he quedat després de veure-ho. Vergonya aliena?

...
Visca el bipartidisme!!

Catalunya hi acaba de perdre clarament.
...
Ha servit d'alguna cosa atemptar?

Tot el post per vostès.

Si ho volen fer és cosa seva.

4 comentaris:

L'iCharl ha dit...

· no complir les promeses _____ +2 escons
· una crisi del Carmel _________ +2 escons
· un estatut retallat __________ +5 escons
· no defensar Catalunya
dels atacs del PP _____________ +2 escons
· envair competències _________ +2 escons
· una crisi de rodalies ________ +2 escons
· fer fora a Maragall per enxufar
el Montilla ___________________ + 2 escons
· una altra vegada rodalies ____ +2 escons
· una apagada elèctrica _______ +3 escons
· arriba el AVE i una altra
vegada sense rodalies _________ +3 escons

Veure com els catalans et fan presidente desprès de 4 anys pixant-t'hi a sobre: NO TÉ PREU

hauríem de deixar-nos d'auto-complaença i acceptar que som un PAÍS DE BURRUS!!

L'iCharl ha dit...

veig que ningú entra al trapo... no tenen res a dir?

doncs jo encara tinc algunes coses que se'm van quedar al tinter:

respecte a la campanya dels psoeciates, ja vaig dir que és lamentable haver de recórrer al pp i la cope per que la gent et voti(veure 2 post més avall)...

però el que no té nom, i us delata (em dirigeixo a tots els votants ocults del psoe, que segur que n'hi ha més d'un, 25 escons no es treuen així com així...) és haver de treure a passejar a l'avi (l'expresident Gonzalez) per animar els mitins per tota la geografia catalana...

tant dolents són els vostres liders regionals per haver de recórrer a personatges de fa 20 anys??? Que passa amb la Chacón, el Clos, el Montilla, el Iceta, en Zaragoza, na de Madre ... jo us ho diré: NO SERVEIXEN PER RES!! a la hora de la veritat heu de recórrer al Joze o al Felipe per guanyar les eleccions... LAMENTABLE


En fin, que ja m'he quedat a gust, un altre dia continuaré desfogant-me amb els meus amics del carrer Nicaragua...



Però recordeu, com ja vaig dir, tot poble té els governants que es mereixen, ergo, si els nostres governants són uns ineptes, és que som un PAÍS DE BURRUS!!

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'Icharl, sempre que poso algun post de política l'abstenció és elevada. És el mètode ideal per perdre audiència bloggeril. Per tant, com que vaig sobrat amb el tema disfruto perdent lectors. Hi haurà qui tingui altres plaers...

Vostè sap l'apreci que tinc a aquesta gent(ussa). Ara tindrem política no ambiciosa i no avançarem una merda en temes de país, com diria el Sr Mas.

Gran campanya de PP i PSOE, amanida amb un atemptat que ha acabat d'enredar el final de campanya. Aquesta xusma no ens han proposat absolutament res i en canvi han guanyat un munt de diputats. Això sí, gràcies al PSOE no tenim el PP... compte que ve l'ogre!!!

Ara mateix tots hauríem d'estar encantats amb la derrota del PP no?

Visca Catalunya lliure (sense complexos... o els únics complexos que tinguin la forma a+b·i)!

APV ha dit...

Però si va ser maravellós! Wonderful! Marvellous!

Les votacions van donar com a guanyador el Chiki-chiki, on trobarem una festa de la democràcia millor?

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)