Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




30 d’abril 2008

I repetim la jugada

Banda dreta o banda esquerra, davant o darrera, quina us agrada més? (en el fons ve a ser el mateix, t'ho miris com t'ho miris)




Sempre m'agrada rebre fotos com aquestes. Gràcies als que ho feu possible (el fragashop fa la resta)

5 comentaris:

L'iCharl ha dit...

pel davant o pel darrera? mmmmm....
Sisplau, no m'ho posi tant fàcil que desprès diuen que sempre estic amb lo mateix..


Li prego disculpi la meva ignorància, però per les fotos no sóc capaç de determinar de quin poble es tracta...

Ara bé (que vol dir moro), de les dues fotos em quedo amb la segona, em sembla més maca (o menys lletja, lo qual tenint en compte el blog en que em trobo no sé si és positiu o negatiu...)


Apa! tinguin un bon pont! (de Wien)

Anònim ha dit...

Hola!!
Rogeliooooo, al final hem quedat un rato, en teoria per anar a pendre algo una horeta, però estem d'apalanque a casa meua, fent de viciadetes a internet. Ens agraden les 2 fotos, però més ens agradaria que posessis la foto de tu amb el boludo...
Mare meuaaaa, avui crema hidratant a dojo per solucionar el tema gambeta, tu també te'n hauries de posar... sinó et convertiràs amb el Gambito d'X-men.
Besets,
Flipi (Gemma) i Flopo (Mireia)
PD1: Siiiii, sabem el que penses, ho hem adivinat, estem FATAAAAAL!
PD2: No estem maquinant RES!!!
PD3:Angelinaaaaa, ¿te lo comiste todo?
PD4: Titooootitooooo
PD5: Pèssim!!
PD6: Hauràs de tornar a la botiga on vas comprar el boludo per fer la reclamació pertinent...
PD7: Seteeee
PD8: Maneleeeet!
PD9: Àlex, has acabado ya? queremos dormir!!:)
PD10: Absolut boques negres muahahahhahahahahahahah. La Mortícia Adams també bebia absolut?
PD11: The end.
PD12: Ara sí: és hora dels adeus i ens hem de dir adeu siau, germans...
PD: Non stop writting

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'Icharl, pel davant o pel darrera ho diu vostè. Ja sé en què estava pensant... malament eh!!

Sobre les fotos, tan obvi és el lloc com que la segona és més maca. Difícilment ho podria millorar un boludo eh!!

Sres Flip, jo també vaig a dormir i com una bona gamba, hauré de reclamar la meva pell!! Doncs avui d'absolut res, uns xupitos variats i una caipirinheta, a la salut de tots...

PDzero: pràcticament no disposo de fotos d'aquests dies, així que n'espero més d'una transferència per part seva!

PD1: el zero l'he posat amb lletres perquè amb número sembla una "o".

PD2: L'Icharl, com a bon llamàntol espero que aquestes terres aviat tornin a ser del tot lletgistes.

PD3: prou frikades. bona nit

L'iCharl ha dit...

vaja tela...

Sr Pebràs, li recomano que instal·li punts de control a totes les rotondes i entrades al blog, molt em temo que el comentari#2 supera els limits d'alcoholemia...


PD: decideixi, que és vostè? llamàntol o gamba?

Com sabeu vosaltres ha dit...

Llamàntol, evidentment, d'aquells amb dues dents ben visibles.

De fet, d'això mateix n'hauré de debatre ben aviat.

Jajajaja, amb tant d'alcohol després les E's de les enquestes es veuen deformades...

Fatal eh!!!

PD:
Fatal + Vortio = Fatar
Fatar de 4 etapes = Fratar

PAM!!!!!!!!

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)