Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




06 de maig 2008

Em venc al sensacionalisme?

Doncs bé (i homcs malament), això va adreçat a tots els que no van tenir prou amb el un post bastant recent (i molt mimil). Vagi per davant que no fa gràcia.

Gràcies per la pluja


Jo crec que el conte era interessant


Que ho fotografiï una parella adulta té delicte...
i més encara si han vist els autors!!!


Una bona pala sempre ha de ser compartida
i que sigui per molts anys
Veient el nivell, només hi ha un final possible per a tot això:


Saps que n'hi hauria unes quantes de merescudes...
...sense anar més lluny una per la primera línia d'aquest post
Últimament surto massa a les fotos, i com més recents pitjor... on és el lletgisme tradicional? Però queda dit que hi ha bastants sapastres que encara no han aparegut per aquí. No patiu que el repertori és llarg

7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradaria destacar sobretot la foto d'en sete.

Sembla que està realment atent... que fort.

Weno, sense molta cosa més a dir (quines fotos deu meu...)

una salutació des dels rainbows, més rainbows que mai
(33 days to hear, to live and to die having seen In Rainbows live)

Anònim ha dit...

PALA = PALAMAX
Hola! Com va tot? feia temps que no em passava per aquesta zona de la xarxa i vec que el nivell de friki-lletgisme no ha decaigut ni un lletgibel. Tarjeta verda (T-50/30)!! i amb doble fatorial

L'iCharl ha dit...

definitivament, és vostè un venut! jejeje

a ningú li desagrada un toc de sensacionalisme, i menys si tenim exemplars com aquests per mostrar. (però sense passar-nos)
Sincerament, no sé amb quina foto quedar-me... potser la del ninot de neu, però no pel ninot (que té delicte), sinó pels 4 pales amb texans, bambes i paraigües (pur estil domingueru) per un Parc Nacional en el únic cap de setmana d'Abril que va ploure (i nevar) senzillament fossa...



PD: sàpiga que les lleis de la PRPUF recullen com a delicte greu la publicació de fotos compromeses del seu Gran Lider Suprem (o sigui jo, que a casa seva em coneixen com El que surt a les fotos, i suposo que això per no dir el que surt bevent a les fotos), prego no continuem per aquí o l'hauré de declarar "persona" non-grata a fossolàndia


PD2: visca el barça! (ja en portem 2, a veure quants cauen a la segona...)

Xorrilla ha dit...

Per sort o per desgracia, a mi no hem coneixen pel de les fotos, nomes faltaria. De tota manera m'ho podrien dir. El comentari del peu de foto (de la pala compartida) és molt......cursi, diguem-ho així. No sera que......., millor no pensar-hi. Tarjeta vermella marescuda, sens dubte.
__________
3.14159265

APV ha dit...

Sr. Pebràs, m'he emocionat molt de recordar el lletgisme latent en un ninot de neu fet amb neu bruta, com els que feia jo. A casa meva neva tan poc que els meus ninots sempre són amb "aquella neu marronosa de quan ja no en queda gaire", i fins a ser ben entrat en anys no vaig arribar a saber que la neu (i per tant, els ninots de neu) era blanca.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sr Amanyaga-Tòtils, aquí la neu recollia la brutícia mental del moment, que es va manifestar en forma de braços, cabells i patilles.

Sr Xorrilla, les pales sempre són compartides, és el que les fa més interessants.

Que sigui un venut és culpa de tots vostès que no participen dels posts menys suculents i me'ls deixen en blanc, i clar, Sr L'Icharl, aleshores (però també als quarts d'hora) d'alguna manera haig d'intentar fomentar la lectura :D

Per cert, avui generarà més moments així? Per si de cas (i per si menor) vindré preparat.

Anònim ha dit...

Sense cap mena de dubte la millor és la de la targeta vermella que naturalment és per vostè Sr Pebràs.
El ninot o no sé quin nom posar-li no té desperdici potser un pèl estranya la forma. No entraré en suposicions.
Respecte al conte...cal dir que per fi és va acabar.
THE END

Salut

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)