Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




13 de maig 2008

Tripala màxima

Quina d'aquestes situacions és més pèssima (i més millor)?

1· Despertar-te i trobar-te una lentilla dormint amb tu
2· Sortir corrents pel carrer amb paraigua i sense roba interior
3· Una interessant conversa de lavabo de discoteca sobre el concepte "a tots dos ens falta del mateix"
4· Perdre 3 jocs en mig dia i que els de l'equip contrari t'animin :D
5· La 2 a peu coix i guinyant l'ull
6· Em deixaràs fer-te un look?
7· Una conjuntivitis no mental (de maduixa)
8· Ahir no et vaig veure quan vas marxar
9· Sembla que tinguis 40 anys
n· Que et passin algunes d'aquestes en pocs dies... senyores, com vostès saben, això és hoquei
Currar-te un text i que Ningú se'l llegeixi (amb i sense majúscula)
p· No se t'han entelat les ulleres quan aplaudies?... sí sí, és una bona arma per distreure l'enemic (n-mic pels amics... o amb-x)
p· Com ha quedat el Barça?
r· Sí, sí, molt bé; ja, ja... Touré
s· Totes les que m'he deixat
Cal fer una enquesta? Jo NO em decanto per la "o"

Ben petit, que no es vegi
Per què mirava jo a Cuenca i amb aquesta cara si no anava pas malament ni allà hi havia Ningú??

Doncs amb això vull brindar amb tots vostès per aquests darrers dies. Ara bé (que vol dir...), el cava el porten vostès eh!! Jo prefereixo unes aromes de Montserrat.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Vist lo vist, després no m'extranya gens que el Sr. Sete digui que té llacunes mentals i no s'enrecorda de res....

l'alcohol mata neurones, i deixa les dents com aquesta foto

http://www.flowerseast.com/Originals/PYKE/32224.jpg

Anònim ha dit...

La foto ho diu tot!i la fotògrafa la millor :) Pebràs és hora de cuidar-se els ulls que ja toca!boludo (aquesta tranquil que no la penjaré)!
Per cert, és hora de deixar de prendre begudes "no recomanables" que sinó és riu massa.Ara és l'hora del Pimkie.
Salut

L'iCharl ha dit...

Estimat Pebràs, cada dia està vostè pitjor...
jejeje (quantes vegades t'ho hauré dit ja?, si arribo a 10^pi em donaran un vale descuento?)


Dos consells:

- Deixi la beguda, disminueix l'enteniment dels seus posts

- Vigili amb el Sete, aquesta mà a l'espatlla...



Un saludu!

Anònim ha dit...

Gracies per vetllar per les meves neurones i per la meva higiene bucal, sra Elisabeth L. de Sola. Tot i que les meves dents estan i estaran com la foto que he linkat jo i li anuncio que l'alcohol no deixa les dents com a la seva foto... el "pobre" noi de la seva foto porta més merda al damunt que una paperera!! i el més trist és que ni se n'adona...

Em decanto per la opció 8 com a situació més pèssima i més millor, tot i que jo posaria "totes les anteriors".

(El sEnyor EnquEstador torna a fEr dE lEs sEvEs)

Com sabeu vosaltres ha dit...

I tant, benvolgut L'Icharl, anem a pitjor, tal com ho demostren les fotos i els textos, per molt que els d'aquesta foto no anàvem pas malament. Precisament vostè ha vist casos sobradament pitjors!!!

Només afegir que he cuidat molt la redacció del post. Però no dubtin en corregir-me les faltes d'ortografia que puguin trobar-m'hi.

Ah, em deixava les tres millors:

1· ¡¡Ya vienes otra vez a ligar con nosotras eh!!
2· Saludar una noia en castellà i obtenir per resposta un "tu ets català no?"...
3· Anar a veure un partit i animar l'equip visitant discretament amb els colors de l'equip local.

PD: En Questes està bastant tip

Anònim ha dit...

no m'agrada que noms de persones surtin per aquí. A més, no sé com tindrà vosté la dentadura, però aixó ja ve a ser cosa seva.

Li deixo amb una altra perla de dentadura de famosos

Com sabeu vosaltres ha dit...

Mirin, a mi no m'agrada que surtin anònims o noms que desconec, però a poder ser d'agrairia 1 Poch més d'elegància, que vista la qüestió no costa massa.

L'Icharl, ara em ve al cap que seguim amb la reinterpretació del Poch com a tema pendent.

Ahh, que no me n'oblidi: el Pinky ja va tenir el seu moment, i ben bo que estava, amb i sense fluimocil.

Per cert altre cop, d'això hi ha un altre post pendent, eh Srta Albus...!? Encara n'espero fotos seves al respecte.

Sr Enquestador, el blog ha quedat s'ha aturat de preguntes. Preò no dubti que seguiré posant-lo a prova.

Xorrilla ha dit...

Realment "esteu molt malament", ho dic jo. Penseu que beure cervesa és com u suc de cereals (una mica fermentat i Poc(h)a cosa més). L'alegria que portem dins no te perque sortir quan anem borra....., surt quan un vol. Si no que m'ho preguntin a mi! Jo hem quedo amb la opció 1, ja que una lent no la deixes mai, o les dues o cap. Ta clar no?

Que riure ens fa més joves.

Anònim ha dit...

Suposo que ja ho havies deduït!t'he donat moltes pistes Pebràs! Per cert, no has renovat les enquestes...ja és hora!
com et vas trobar la lentilla?suposo que força seca, jaja.
Un cop vaig dormir amb elles i la veritat és que al dia següent no podia treure-me-les, estaven tan enganxades als ulls, que vaja una feinada de por.

Salut Riallers

Com sabeu vosaltres ha dit...

Exacte, benvolgut Margarito, malament aniríem si això depengués de l'alcohol.

Riallera, vostè estava delatada des de la foto núm 66.

PD: Si volen en questes, truquin al seu mòbil i els atendrà molt amablement.

Anònim ha dit...

uoo, mentre votava a les enquestes de sota de tot, m'he trobat al Zambrotta. Pensava que l'havies fet fora del blog!!

Estic buscant noves lletres per les enquestes apart de la E i la C, si algú té alguna proposta...

Adeu!!

P.D: En Questes es un noi que porta mustachu i patilles?

albus ha dit...

He tornat a la càrrega... després de quatre dies d'abstinència de blogs i nits anant a dormir molt tard... Ja sóc aquí!! Ara tinc les energies renovades perquè són renovables.
Albus.Enable=True!!!

Sr. Pebràs els txtFrase.visible=false no passen desapercebuts quan apliques la funció:
Sub VisualitzarMissatgesOcults()
End sub

Em quedo amb la frase sete perquè si és de maduixa té bon gust.
Apa(tinar)
Aquest divendres...?

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)