Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




30 d’octubre 2007

Compartint gastrointeritis mental

Estic enmig de període d'exàmens parcials, n'haig de fer 5 en 3 dies. De moment, dels 2 primers un ha anat acceptablement (però com sempre en aquesta puta uni, ja es veurà) i l'altre un trunyot sense paliatius ni excuses (abans cuses ... i després mires el que has cosit).

Ara mateix estic en un moment de "estic fins la polla (i la vulva) de tecnologia energètica, ja he mirat un parell de testos + els encàrrecs i no tinc ganes de mirar-me més problemes".

M'han encomanat una gastrointeritis que m'impedeix escriure correctament (p ex: Ma'hn en comptes de M'han) i ja no rutlla el cap (o el que en queda).


Estressant la quantitat de canvis de xip immediats que un ha de fer en aquest període tan profitós per a tots els estudiants (altrament dits fosses) d'aquest món. I demà, acabat l'examen d'energètica, oblidem-ho ràpid que queda Medi ambient (ja veurem si hi vaig, i a què hi vaig) i Materials!!

Així va el tema (de malament). De moment, el millor de tot ha estat començar amb un examen de 14h a 15h... aquest sí que ens l'hem menjat a gust, sort que no ha estat impossible de fer (com ja he dit, ja es veurà...)

Apa (gat)!



L'etseib interactiva


L'etseib real


Només superat per les obres del tgv!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Sisplau, no ens encomani la seva grastointeritis (o com q-llons s'escrigui). El millor per curar-se'n és el repós i la dieta, aixi que li recomano que no faci esforços i estudii només apunts bullits i molt de líquids (que no vol dir que tingui molt AC).

A mi els ex-amens em produeixen altres efectes secundàris com una gran a-patia somnolenta acompanyada d'una irritació a l'area escrotal. Si hom llegeix això i coneix la solució pels nostres mals, li prego la faci saber.

Que el panda sigui amb vosaltres...

Estanislau Verdet ha dit...

Estimat pebràs, per increïble que sembli, no el tenia enllaçat al Yamshes, i aprofitant el nou canvi de look he creat una subsecció a l'apartat de blogs anomenada "Blogs dels participants del Yamshes", evidentment vostè està en el podi.

Passi a veure el canvi d'imatge home!

Apa!
Fins aviat!

Anònim ha dit...

No hem parleu de gastrointeritis (ni de la mental ni de la estomacal). Quina setmaneta vaig passar.

És ben cert això de l'empanada mental. Jo ara mateix porto 1 hora a la feina i estic escribint al blog (vuidir...). Quina PuTa merda de parcials a l'ETSEIB!!!!!

Per cert L'ichal, això de la teva apatia-somnolenta penso que et ve de serie i que això no ho cures ni amb Bull Vermell en vena [no és un embotit (Red-Bull)].

Que vaigo bé!!!!!!

Anònim ha dit...

Per al·lusions... Li hauré de dir al senyor Moscardó (o li hauria de dir Cisquet?) que no confongui la somnolència habitual dels pandes (perque si no tindrien aquestes ulleres?) amb la apatia que provoca la temporada d'examens (hexa-men com deia aquell...), si bé és cert que la combinació de les dues provoca efectes desastrosos...

!apa (que és apa! al revés) me'n vaig a fer el meu últim (almenys fins al gener de l'any que vé) exàmen... (espero no adormir-me'n a mig test)

que l'esperit panda sigui amb vosaltres...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Senyors, vostès tenen un 3% de problema, és a dir un 33333% de somnolència... es lleven adormits i se'n van a dormir en el mateix estat (nació).

L'icharl, aquest examen de Materials em temo que no serà el darrer sinó el primer d'uns quants...

Francisquet, vostè hauria d'estar il·legalitzat per pertinença a noms dictatorials, per molt de pagès que pretengui semblar-nos.

Sr Verdet, m'ofèn que m'escrigui un post "copiar + pegar d'altres blogs"... això no li hi ho he fet mai!! Espero que no ho llegeixi, i en cas contrari, no em bategi, recordi el "ten ten ten ..."!

Cisquet, el seu Moscardó no serà d'aquells que piquen i fan mal... de tipus tigra? Li canvio el seu per un Astra, Vectra o Òmega (amb el corresponent accent hiper-rrepel·l·l·lent).

Apa (tir)... i VAN!

Anònim ha dit...

Ei tros d fossa BITLLENK (k m'has guanyat "in extremis", per 4 punts)

Kom sempre dius k algu escrigui, poooos escrik.... passava x aki a veure k tenies i de pas he votat a totes les enkestes (per 10 vegada krek, jejeje)
A veure si poses alguna foto de la pista d gel, ehhh tros de camicace, k vas boig amb patins i despres atropelles a nens indefensos, apart d'empaitar a les noies... pro bueno, aixo ja u fas sense patins, jejejej

bueno tiu, vaig a veure el blog del Monra a veure k ha posat ell tambe. A reveure!!!
(joder, kuans "veure"s)

Nota pel Sr. Bitllenk: "las faltas durtugrafia k i pugui avè sôn degudas a k ascrik an dialecta Riudabitllènk"

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sr Sete, així m'agrada, fent quedar bé els amics! Finalment he quedat just davant seu a la partida bitllenca ambsense xorrilla!

Avui hem assistit a la pre-retirada del seu adorat Carles Checa, el seu ídol abans de Sete! Li dono el meu ambdol (l'espatlla).

PD: Ja m'agradaria tenir el seu art empaitenc (amb altres coses que no siguin asfalt o gel...).

Anònim ha dit...

Senyor Pebràs,

Ja em disculparà l'aire crític d'aquest meu comentari, però és que avui tinc un còlic nefrític i estic molt repel·l·l·l·lenta. Doncs això: que sempre sempre hi ha alguna cosa en els seus posts que no logro captar (o fotos que no es veuen, o referències creuades amb els blogaires amics, o alguna fossa màxima ambsense signes de puntuació convencionals).

Sàpiga que jo ho intento amb tot el meu ahinc. Ah, i que l'he linkat al meu blog, que resulta que encara no hi era, vostè.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Tot un honor de ser algú en el seu blog.

Encantat que pugui repel·lir-se a gust, en aquest blog hi serà benvinguda, encara que sovint no m'entengui.

No es veuen les fotos? No fotem, que són la (poca) gràcia d'aquesta terra...

Vostè pregunti, que això li dona 1 Poch de vidilla. Pensi que són molts els que no m'entenen, o sigui que potser qui té el problema és Ningú.

Vostè també és llamàntola?

No --> no sap el que es perd

--> necessito la seva col·laboració per trobar un femení de llamàntol més adequat

Apa (ssar desaparcebut)!

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)