Però què fas aquí? La pantalla se't beurà una orella, se t'encostiparà el colze amb el que escrius, se't faran crostes a les ungles dels peus i et tremolarà el mugró esquerre! Per si de cas, aneu amb compte tu i el teu navegador.

Publicitat




01 d’octubre 2007

Traiem la pala!

Iep! Després de veure el xou de les tuneladores i la xusma política corresponent construint parets per perforar-les de nou i fer-se les fotos inaugrals dels túnels, aquest vídeo mereixia el seu espai a terres de Ningú.
De totes maneres, jo seria més partidari de l'opció recentment estudiada de fer passar el tgv per sobre la Sagrada Família. Algú vol un caramelu?

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ben re-trobat el video, trobo que s'hi escau molt ara que toquen inauguracions ficticies...

Un dia s'hauria de parlar dels problemes d'aquesta ciutat amb els forats... Per què hem (o han) estat capaços de fer túnels sota el Canal de la Mànega (entre França i Gran Bretanya pels qui no tinguin el gust) o sota els Alps, i no sabem com fer passar un tren per sota de l'Eixample?? No crec que el Carmel ho justifiqui tot...

Be sr Pebràs, veig que continua vosté parlant de la politica municipal de la nostra ciutat... Ja sap que no m'agrada polemitzar, però si considero que es passa de la ratlla, m'hi trobarà. Igual que al post sobre els carrils bici, però a partir d'ara ja no seré anònim... (Tot això de bon rotllo, ja ho saps, el meu problema és que no acabo de trobar l'entonació "amable" a l'hora d'escriure)

Anònim ha dit...

Em sembla que el senyor Pebràs ja ha tingut altres "encontronassos" (que també podria ser una trobada entre el Txiqui i el Pinocho(havent mentit, és clar) degut a que no es pot donar entonació quan s'escriu. Jo crec que es podria fer una norma ISO que reguli aquest tema: per exemple que negreta, cursiva i subratllat signifiqui que estàs de molt mala llet i que el que s'escriu pretén ferir la sensibilitat d'algú...

(I mira que aquests anglesos, fer un canal per passar-hi una mànega!)

Ambsensepresses, siusplau.
Sr. Bitllenc

Anònim ha dit...

)

És que me'n faltava un per tancar...


Sr. Bitllenc

proudemax ha dit...

Aquest me'l vaig perdre... és que els dijous és mal dia per fer Polònia, que els que ja no som estudiants,
encara no hem perdut alguns hàbits (de monjo).

Anònim ha dit...

Ja han passat 12 hores...
li torno a escriure quelcom més.


Ens veiem!
Sr. Bitllenc

Anònim ha dit...

Ei Bon dia a tohom o bona tarda o bona nit, depent de quan ho llegeixis jjejejej. Ahir a la nit (2-10-07) vaig sentir per la radio que corria un vidio del PSOE, fent campaanya. Bé, que en penseu?

http://www.elmundo.es/elmundo/2007/10/03/videos/1191424947.html

PD: ja se que no es el tema de les pales

Com sabeu vosaltres ha dit...

Iep, no volia deixar passar l'oportunitat de ficar cullerada al tema de les inauguracions!

Sr Xorrilla, crec que a vostè li fa falta una "geminació de l", en el benentès que, lòxicament, doncs, bah. Placa!

Sobre el tema de les entonacions, jo estic ento major mixt, però podria passar a menor melòdic... vostès jutgen!

Miss Proudemax, did you Miss Polònia? no fotem, primer és Polònia i quan acaba vénen els monjos o els fantasmes! Avui toca posar-ho en pràctica.

PP: Sr Xorrilla, la pala la porten els que han fet aquest vídeo, és tan animal que perd la Gràcia de déu (i de dótze).

Au (tumar pel sac)!

proudemax ha dit...

Ahir no me'l vaig perdre, però van repetir el Superpastimillonoso aquell de la setmana passada.

Tampoc cal eeh...

Com sabeu vosaltres ha dit...

M'ha anat bé perquè una trucada inoportuna causada per un virus informàtic m'havia impedit de veure aquest gag tan pèssim la setmana passada, i m'han fet aquest favor.

Gran moment de Rijkaard vs Montilla i Mari Pau vs Terribas!, però res a comparar amb Vallvé vs Verdet! Ara mateix segurament em faria falta un jesús que determinés si he afinat amb el comentari.

Per cert, Miss Pdm, disculpi la interpretació outnocent del senyor Pistraus respecte la meva frase del caramelu... òbviament molt allunyada del que volia dir. Tinc un problema (més del 3%) amb l'entonació dels comentaris i també amb les interpretacions que se'n poden treure... no sé com s'anomena però no té fàcil cura. Espero no perdre més extermitats de crustaci amb batalles per aquí :D

Queda prohibida la redacció de comentaris degut al mal ús de l'espai

D'ara en endavant aquesta pàgina queda restringida a la realització de les enquestes proposades

LA DIRECCIÓ
(ambsense sentit)

En Questes

Relació d'enquestes pretèrites: d'aquí cap avall encara és menys interessant, espero no rebre'n cap queixa al respecte.

Creus que en alguna enquesta el resultat és fiable?

Com podeu haver votat ja 25 vegades?? Bé, 25, 40 i 55... amb aquesta us esteu superant.

Per què preguntes la resposta que ja saps?

Quan és el meu aniversari?

Ets dels que entra al blog i no escriu?

Ja en són ganes... tants vots no els ha fet el Sete sol!!

Quin partit (no sencer) voldríeu que governés després del 9 de març?

Per què hi ha algunes p's més avall que les altres?


Ara mateix,
C mal feta s'ha reimposat a C ben feta.

Sete 2 - Riallera 1??
Ja em rectificaran si m'equivoco...
(((em tornaran recte???))))





Per què el Sete vota N vegades a totes les enquestes?

Per què apareix tan poca gent en aquest blog?

Per què les prunes negres són vermelles quan estan verdes?

Quin no és un disc de Mike Oldfield?

Quina enquesta més apassionant!!

Per comprovar el vostre encert, feu un copiar-pegar de la resposta triada i busqueu-ho al google.





Dissabte hi ha un concert d'Estanislau

Sete, aquestes enquestes tenen dependència de tu, cuida-me-les bé!!!

Quins jugadors del Barça mereixen ser xutats?

Poc m'imaginava quan vaig posar aquesta enquesta que ben aviat tindríem en Xusma al 1r equip!!



Vota els Setes màxims (1)

Vota els Setes màxims (2)

Per què en comptes de deformar-me les E's del Sete no escrius alguna cosa?

PAM!

Vota els Setes màxims (3)